L’EXPERIMENTACIÓ ENS PERMET IMPROVISAR

 L’aprenentatge és significatiu quan intervé l’experimentació

Els estudiants en pràctiques van fer la seva intervenció basada en la experimentació amb un sol element principal “la sorra”. Es van ajudar per presentar-la amb  diferents contenidors, tarimes  i elements per poder transvasar-la.



Es va plantejar la possibilitat de treure els mitjons dels peus per poder experimentar no sols amb les mans sinó també amb els peus les diferents sensacions que ens proporcionava la sorra fina.

El paper de l’adult és el de preparar l’espai i proporcionar els materials posant-los al seu abast i estar present durant l’activitat per poder proporcionar allò que necessitin.
Han sorgit conceptes matemàtics a traves de l’experimentació com “molt i més/poc”, “gran/petit”, “dins/fora”, “ple/buit”... mesures :un grapat, una cullerada.

Ha finalitzat aquest espai de sorra fina i la sensació que tenim és de satisfacció de veure com han gaudit els infants de l’espai de l’elefant.

Hem recollit amb fotografies i vídeos tota una documentació per ser projectada  durant els dies següents a l’experimentació.


Aquesta projecció anava dirigida als infants i també a les famílies: “Ells van parlar d’ells”

                                     Agraïments a les persones de pràctiques: Isolda i Eric










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada